Re: SERWIS OPTIMUSA

Autor: Tomasz Jarnot (jurand_at_zeus.polsl.gliwice.pl)
Data: Tue 16 Dec 1997 - 19:03:55 MET


On Mon, 8 Dec 1997, Radoslaw Poplawski wrote:

> On Mon, 8 Dec 1997 18:20:16 +0100, Tomasz Jarnot
> <jurand_at_zeus.polsl.gliwice.pl> wrote:
>
> >nie dostalby zadnej zastepczej ( nie mam takiego obowiazku chociaz moge to
> >zrobic ), to zaplacilby jak za normalna usluge ( czyli minimum 30 zl )
> >poniewaz uszkodzenia mechaniczne niestety nie podlegaja naprawom
> >gwarancyjnym ( a mozna tak wnioskowac z opisu wygladu oraz stanu
> >klawiatury - byl to sprzet po prostu zajezdzony, zalany i w ogole jakos
>
> Chyba nie rozumiesz co to znaczy uszkodzenie mechaniczne.
>
> Rozumujac w ten sam sposob nowe samochody sa ogolnie pozbawione gwarancji
> (tam w gre wchodza w 95% przypadkow uszkodzenia mechaniczne).
>
> Reasumujac: jesli po 6 m-cach odmowi mi wspolpracy klawisz spacji - to nie
> naprawisz mi jej gwarancyjnie?

Jezeli bedzie w srodku pozostalosc np. po twoim sniadaniu w postaci
zaschnietego kakao to nie zrobie tego. Jesli klawiatura bedzie sie
prezentowala normalnie, to naprawie.

                                                                Jurand



To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Tue 18 May 2004 - 16:38:16 MET DST