Re: Jak podkrecic peceta na Max'a

Autor: Piotr Adamczyk (adamczyk_at_ci-1.ci.pwr.wroc.pl)
Data: Tue 16 Dec 1997 - 19:06:57 MET

> Mój komputer (OSR2) ostrzega mnie przed taką zmianą twierdząc, że
> ponowne uruchomienie go z ustawioną ręcznie pamięcią wirtualną może
> być niemożliwe lub też system może działać nieprawidłowo. Z
> oczywistych względów chciałbym uniknąć takiej sytuacji, czy więc jest
> bezpieczna taka zmiana w sytuacji, gdy system pracuje w takiej
> konfiguracji, jak obecnie, już od wielu miesięcy?

Windoza krzyczy "często/gęsto" także przy innych zmianach.
Możesz spokojnie zmienić swap'a na stałego - mniejsza fragmentacja to
znaczne przyspieszenie a zawsze W95 może sobie go powiekszyć
jak mu nie starczy miejsca.
Mam 32MB + swap 40-80 - działa, sprawdza się, polecam.

Pozdrowienia, życzenia Wesołych Świąt
Piotr Adamczyk

    Piotr Adamczyk - The Czyk - student IZ IO V - Politechnika Wroclawska
  http://www.ci.pwr.wroc.pl/~adamczyk  mailto:adamczyk_at_ci-1.ci.pwr.wroc.pl
  PGPpublicKEY: http://sun10.ci.pwr.wroc.pl/~adamczyk/MAIN/pgp.asc
 ------------------------------ I can't get no sleep but I still have a