Re: SERWIS OPTIMUSA

Autor: Jaroslaw Lis (lis_at_papuga.ict.pwr.wroc.pl)
Data: Mon 08 Dec 1997 - 22:24:59 MET

Tomasz Jarnot <jurand_at_zeus.polsl.gliwice.pl> wrote:
: On Thu, 4 Dec 1997, Andrzej Lewandowski wrote:
: > P.S. Tak na marginesie - jak wykazaly badania finansowane przez duza
: > firme zajmujaca sie sprzedaza komputerow (nie jestem upowazniony do
: > podania nazwy), jeden niezadowolony klient piszacy swe zale na
: > Internecie kosztuje firme $200,000 (dwiescie tysiecy). Tyle firma musi
: > wydac na reklame aby skompensowac "zle wrazenie". Ile zas kosztuje
: > "wystep" pracownika? Nie wiadomo, znane sa jednak przypadki ze
: > nieprzemyslany "wystep" kosztowal firme bankructwo.
: >

: Aha juz widze bankrutujacego Optimusa. Czlowieku zastanow sie co piszesz.
: Firma wykonujaca badania o ktorych pisales powyzej nie robila chyba tego w
: Polsce :) Nie wiem ale jak dla mnie niektorych sie nie da przekonac ze
: Optimus w gruncie rzeczy sprzedaje beznadziejne komputery, bo skoro nawet
: w najpopularniejszych czasopismach sa one badz co badz chwalone...

Pomysl lepiej ile takie chwalenie kosztuje :-)
Reklamy "markowych komputerow" w najlepszym czasie antenowym nie sa tanie
:-)

A wystarczyloby sie troche przylozyc do starannosci :-)

J.