Re: Protest przeciw zmianie stawki na 22%

Autor: Paweł Radecki (radeckip_at_friko.onet.pl)
Data: Fri 19 Dec 1997 - 11:52:18 MET

Mon, 15 Dec 1997 19:34:16 GMT, dbrzezinski_at_invarnet.inwar.com.pl
(Dariusz Brzeziński) napisal:

>??????????????????????????????????????????????????????

Co widac na podwyzkach.

>i jeszcze jedno: nie chodz zbyt czesto na spotkania SLD bo oni
>straszna wode z mozgu robia.

 To jak w kosciolach.

>?????????????????????????????????????????????????????

 Chyba to normalne, ze w historii to zawsze lewicowcy walczyli z
ludem?

>Sluchaj: wlasnie wydrukowalem sobie Twoj posting, bo czegos takiego
>jeszcze nie cytalem.... jak zyje. Nawet nie wiem jakich uzywac
>argumentow. Brak mi ich....i rece mi opadaja.
>Powiedz szczerze: skad wziales w/w zdanie?Sam wymysliles?

  Do Zydow i komunistow, jak ktos juz slusznie napisal. Za to Twoj
post jest dopiero niezly!

>Ja nie powiedzialem, ze AWS tego nie robi. Ja powiedzialem ze SLD
>odpowiedzialo tak, i wylacznie dlatego, ze zbieraja punkty na nowe
>wybory. A ze zebrali juz jeden, nieprawdaz - TWoj. Ty im wierzysz.

 A to gdybanie. Skad wiesz, co zrobiloby SLD????

>Wiesz kiedy "rzadzil" Balcerowicz po raz pierwszy - startowalem
>rodzinny interes. I wystartowalem. Za czasow mafii SLD tylko ich
>kolesie mogli startowac interesy. Ja nie potrzebuje innych argumentow.
>Poza tym: lubisz dostawac pieniadze?czekasz na nie? ja wole je sam
>zarobic niz czekac na scierwo ze stolu biurw.

 Aaaaaaa - SENTYMENT?
 Czyzby wzmozona konkurencja polowy lat 90 przybila?????

>wiesz co to jest mama3yga?

 A co to jest nadgorliwosc?

>Gratuluje.
>Ale mnie podobaja sie inne rzeczy.

 Np. radzieckie wojska wkraczajace do Warszawy.

 Paweł Radecki
 pawrad_at_polbox.com
 radeckip_at_priv.onet.pl