Re: Protest przeciw zmianie stawki na 22%

Autor: Tristan Alder (smiejek_at_zeus.polsl.gliwice.pl)
Data: Mon 15 Dec 1997 - 09:54:49 MET

On 14 Dec 1997 21:54:14 GMT, "Jacek Żoch" <zoch_at_free.polbox.pl> wrote:

>a). Obecnie w Polsce produkuje sie lub sklada sie dosc duzo modeli i
>naprawde mozna cos z nich wybrac.

OK. Mam 300-400zl miesiecznie dochodu. Zakladajac, ze bede sobie
odmawial wszystkiego, za ile lat nazbieram na "naprawde mozna cos z
nich wybrac."?

>b) Na pozostale samochody z EU clo wynosi bodajze 30 % i jest takze
>kontygent, co jest jednak mniej niz 100%

Zakladajac, ze mnie na to nie stac, to bym sobie sprowadzil jakiegos
Eustachego Golfa czy inna VW uzywana. Powiedzmy, ze byloby mnie stac.
Ale policz sobie te Twoja 30% cla, do tego podatki i inne. Generalnie
wychodzi, ze place Xzl w Niemczech i w Polsce drugie Xzl

--
 hrabia Tristan Alder
 Kolokwiami wykonczony