Re: Protest przeciw zmianie stawki na 22%

Autor: Jacek Żoch (zoch_at_free.polbox.pl)
Data: Mon 15 Dec 1997 - 21:50:36 MET

Tristan Alder <smiejek_at_zeus.polsl.gliwice.pl> napisał(a) w artykule
<34947944.134569_at_news.icm.edu.pl>...
> OK. Mam 300-400zl miesiecznie dochodu. Zakladajac, ze bede sobie
> odmawial wszystkiego, za ile lat nazbieram na "naprawde mozna cos z
> nich wybrac."?
Z 300-400 zł to mozesz zbierac na hulajnoge..., albo uzywanego malucha.
Sorry, ale naprawde, zeby miec nowy samochod, to trzeba jednak co stam
zarobiac
odkladajac np. 500 zł miesiecznie bedziesz mial samochod po okolo 5 latach.

> Ale policz sobie te Twoja 30% cla, do tego podatki i inne. Generalnie
> wychodzi, ze place Xzl w Niemczech i w Polsce drugie Xzl

Mi chodzilo o scislosc - po pierwsze cene podbijaja nie tylko cla, ale
takze podatki, ktore bededa zawsze i wszedzie, po drugie, ze nie jest to
100 %, ale 50 % i po trzeci, ze cla systematycznie spadaja !

--
jacek