Re: Cos dziwnego ?? moze jakis vir ?

Autor: Tomek (tomi_at_ispid.com.pl)
Data: Mon 15 Dec 1997 - 01:20:06 MET

Jak dla mnie to ktos po prostu robi sobie jaja. Mozesz to stwierdzic,
jezeli ustawisz w opcjach wyswietlanie wszystkich mozliwych naglowkow.
Dowiesz sie wtedy z jakiego serwera poczty wiadomosc zostala nadana
byc moze kto jest jej autorem.
A skad mial twoj adres? Ot - chociazby wzial sobie pierwszy lepszy z
newsow.
Ja dostaje non stop takie badziewie np. z serwera aol.com i innych,
prowadzacych prze internet akwizycje, mimo, iz nigdy do nich nic nie
wysylalem.