Wiesza sie

Autor: Gregorz F (crom_at_polbox.com)
Data: Sun 14 Dec 1997 - 18:15:51 MET

Mam problem z ktorym borykam sie juz dluzszy czas.
Wiesza mi sie komputer i to w dziwny sposob -ekran monitora zastyga i nie
mozna ruszyc myszka ani nie reaguje klawiatura,
pomaga jedynie twardy reset.
Niedawno przesiadlem sie z 486 (na ktorym mialem ten sam problem) na K6 200
i wiesza sie w identyczny sposob. Zaznaczam ze ze starej konfiguracji
pozostala jedynie obudowa i monitor (czy ktores z nich moze byc
odpowiedzialne za cos takiego?).
Moze spotkal sie ktos z takim problemem i moglby mi pomoc.
Z gory dziekuje za wszystkie sugestie i porady.