Cos dziwnego ?? moze jakis vir ?

Autor: Tomasz Stiller (kaszel_at_friko.onet.pl)
Data: Sat 13 Dec 1997 - 22:11:56 MET

Co myslice o tekscie ponizej ..
dostalem go poczta w liczbie sztuk 2

Szanowny Nadawco Listu,
Niestety podany przez Ciebie adres na pewno jest nieprawidlowy. Jesli
chcesz by list dotarl do adresata wyslij go raz jeszcze z poprawnym
adresem.
bledny adres : darkoto_at_mail.mp.pl
prawdopodobnie poprawny adres: darkoto_at_mp.pl
Automatyczny Korektor

---
List ten jest generowany automatycznie, prosze na niego nie odpowiadac.
Automat nie udziela odpowiedzi na wysylane do niego listy.
Dziwne jest to ze niewysylalem niczego na
adres .. darkoto_at_mail.mp.pl ... a napewno podwojenie ...
list ten niemial adresata (ciekawe jak do mnie doszedl)
nadawca byl nobody_at_onet.pl "korektor"
czy moze ktos z was spotkal sie z czyms takim ...
bede wdzieczny ... bo mam podstawy podejrzewac ze to jakis
wirus .. :((((
|        Tomasz Stiller        |
|   e-mail kaszel_at_kki.net.pl   |
| http://www.kki.net.pl/kaszel |