Re: Protest przeciw zmianie stawki na 22%

Autor: Tristan Alder (smiejek_at_zeus.polsl.gliwice.pl)
Data: Thu 11 Dec 1997 - 15:51:33 MET

On Thu, 11 Dec 1997 12:15:13 +0100, "Leszek Olech"
<leszekol_at_sz.onet.pl> wrote:

>Ty Agentem nie jestes i pewnie wolisz placic wyzsze rachunki - Twoja sprawa.
>Ja nie boje sie otworzyc ust w swojej sprawie

Co prawda prywatnej korespondencji sie nie cytuje publicznie, mysle
jednak, ze w tym wypadku moge. Otoz napisalem to co podeslano tutaj do
wszystkich tych klubow poselskich. Jak sie mozna bylo domyslec Prawica
ma nas w dupie i nawet nie odpowiedzieli. Pozwole sobie zacytowac, co
napisal SLD:
Klub Parlamentarny SLD dostrzega range problemu. Podwyzszenie vatu na
uslugi telekomunikacyjne pozostaje w sprzecznosci z tezami expose J.
Buzka. Stanowi knebel dla przekazu informacji a wreszcie jak to sie ma
do propagowania nauki i szkolnictwa jako priorytetu obecnego rzadu?
Wydaje mi sie, iz rzadzacy nie zdaja sobie sprawy z wagi problemu -
wzrost vatu spowoduje spadek dostepnosci internetu, medium XXI wieku,
poprzez jego horendalne koszty. Tak wlasnie wygladaja zapowiedzi AWS i
UW panstwa dla ludzi.
Informuje, iz KP Sojuszu Lewicy Demokratycznej w debacie nad budzetem
poruszy te kwestie do ktorej przywiazuje duza wage, poniewaz dostrzega
wage i stopien problemu oraz jego spoleczny oddzwiek.
9 grudnia br. na posiedzeniu komisji sejmowych głosami SLD - poprzez
 nieobecnosc wiekszosci poslow UW i AWS komisja zarekomendowala
Sejmowi odrzucenie projektu ustawy o podniesieniu vat-u na uslugi
 telekomunikacyjne ale nie oznacza to jeszcze ze podczas glosowania na
 forum Sejmu takie stanowisko popra inni poslowie.
Stanowisko SLD JEST JASNE:
 NIE DLA 22% VATU NA USLUGI TELEKOMUNIKACYJNE.
Tomasz Borysiuk
Biuro Prasowe KP SLD

Ostatnio jednak sluszalem, ze mr Glemp oswiadczyl, ze KK poprze
_wszystkie_, nawet te najbardziej godzace w narod poczynania rzadu, a
rzad zapowiedzial ostre podwyzki oraz ladowanie wszystkich pieniedzy w
przemysl. Tak wiec zapomnijcie o dodatcjach, oswiacie, tanim
internecie oraz tanim telefonie.
I tak juz w naszym kraju jest za duzo telefonow, a ludzie miast do
kosciola, do panienek wydzwaniaja. ;^)
Ale coz - wyborcy tak glosowali - widac panstwo wyznaniowe pod rzadami
mr Gelmpa im odpowiada. Jedyna nadzieja, ze sie ten parlament szybko
rozpadnie...

---
 hrabia Tristan Alder
 Przedsesyjnie Zmartwiony