Re: nowa reklama otimusa

Autor: Tałajczyk Piotr (piotr_ta_at_friko2.onet.pl)
Data: Sat 13 Dec 1997 - 15:36:18 MET

Marek Adamski <maaad_at_free.polbox.pl> napisał(a) w artykule
<66qr2l$24o$1_at_sunsite.icm.edu.pl>...
> Moja inteligencja została obrażona, gdy obejrzałem reklamę optimusa o
> komputerze XXI wieku, które to cudo jest nawet DVD Ready.

szkoda klawiatury na pisanie o optimusie. szlag mnie jednak trafia jak
widze zacofane babki biegnace do oPTIMUSA z zamiarem kupienia swojemu
synalkowi komputera za 80baniek, spowodowane obejrzeniem takiej reklamy.
ale nic nie da sie w tym przypadku zrobic. i tak beda ludzie, ktorzy beda
tam kupowac komputery i tak.
szkoda klawiatury.

--
pozdrowionka