Re: proc 166-266???

Autor: Jacek Fiok (jfiok_at_kki.net.pl)
Data: Sat 13 Dec 1997 - 15:13:48 MET

Pawel z Lodzi wrote:

> Mam pytanie, czy jak sie podkreci proca np.P166MMX na 266 (ja tak mam) to
> czy on ma dokladnie takie same osiagi jak P266MMX ? czy moze chodzi mimo
> wszystko wolniej ? Jesli jest roznica to w czym ?

   Chodzi tak samo, bo musi :-)
Intel (chyba inni też) robi tak - produkuje procki XX MHz; sprawdza każdy
egzemplarz oczko wyżej, jak przejdzie test, to piszą i sprzedają jako XX+YY,
jak nie przejdzie, to jako XX.
   A w ogóle to zamiast 266=3.5x75 lepiej dać 250=3x83, o ile oczywiście
pójdzie...

Pozdrawiam,

Jacek Fiok
e-mail: jfiok_at_kki.net.pl