nowa reklama otimusa

Autor: Marek Adamski (maaad_at_free.polbox.pl)
Data: Fri 12 Dec 1997 - 09:00:02 MET

Moja inteligencja została obrażona, gdy obejrzałem reklamę optimusa o
komputerze XXI wieku, które to cudo jest nawet DVD Ready. Do roku 2000
zostało jeszcze 2 lata, do formalnego początku XXI wieku nawet 3. Ludzie, za
dwa lata ten komputer będzie się nadawał na złom, a przynajmniej będzie
lekko zabytkowy, tak jak teraz Pentium 60, przebój sprzed ~2 lat.

Czy to jest w porządku? Co na to prokurator? Komputer to nie proszek do
prania!

A propo, co to znaczy DVD ready? Czy wystarczy dziura 5,25" na napęd, i
wolne złącze zasilania, żeby można było się chwalić tym sloganem?

--
Pozdrawiam
Marek Adamski