Re: nowa reklama otimusa

Autor: L.S.M (soplic_at_friko2.onet.pl)
Data: Sun 14 Dec 1997 - 15:07:44 MET

> szkoda klawiatury na pisanie o optimusie. szlag mnie jednak trafia jak
> widze zacofane babki biegnace do oPTIMUSA z zamiarem kupienia swojemu
> synalkowi komputera za 80baniek, spowodowane obejrzeniem takiej reklamy.
> ale nic nie da sie w tym przypadku zrobic. i tak beda ludzie, ktorzy beda
> tam kupowac komputery i tak.
> szkoda klawiatury.

JTT ze swoim Adaxem nie jest lepsze wystarczy przjerzec wczorajsza
Wyborcza i mozna sie dowiedziec iz sa one termicznie wygrzewane
(maslo maslane - ale fajnie brzmi :)) do tego zaciesniono wspolprace
z Intelem (ciekawe, dostana lepsze procesory ? ). Liczba 2001
to chyba ma swiadczyc o tym ze skonstruowali komputery XX wieku.
Rozbrajajace sa informace jakie to oni tworza komputery, wielcy
producenci, wciska sie ludziom ze cale sztaby inzynierow opracowuja
maszyny o nazwie Adax costam. Wszystkie te hasla sa obliczone
na ludzi nie majacych pojecia o komputerach, bo przeciez ktos kto ma
troche pojecia o sprzecie to wie ze wystarczy troche wiedzy i srubokret
zeby "konstruowac" komputery lepsze niz jakies Adaxy czy Optimusy
( widzialem oryginalne Adaxy i wiem ze tak samo pchaja do srodka byle
co jak Optimus).

Pozdrawiam
Lukasz Wójcicki