WORD problem z drukowaniem

Autor: Cezary Golubiewski (cezaryg_at_hsn.com.pl)
Data: Sat 13 Dec 1997 - 12:17:37 MET

Witam.
Mam następujący problem z wydrukiem w WORD 97 pl na drukarce HEWLETT PACKARD
DeskJet 690C i proszę o o pomoc jeżeli jest to możliwe. Pisząc list do
CANAL+ prubowałem /tak dla formalności/ ich logo wiernie odtworzyć w moim
liście.
Napisałem tekst "CANAL+" potem zmieniłem kolor czcionki na biały, a
wyróżnienie zrobiłem kolorem czarnym. Litery oprócz + zmieniłem na kursywę,
a wszystko pogrubiłem i zmieniłem czcionkę na ARIAL BLACK.
Na ekranie efekt był super. Znaczek wyglądał jak oryginalny.
Natomiast na wydruku nie było to takie super. Znaczek na ekranie wyglądający
bez zarzutu wydrukował się tylko od połowy w dół.
Widać tylko dolną część liter i + na czarnym tle. Od połowy w górę jest
tylko czysta niezadrukowana kartka.
Czy jest na to jakaś rada?
Sory za długość listu
Cezary Golubiewski