Re: Lameria

Autor: Robert Slawinski (rslawins_at_pratt.edu)
Data: Sat 13 Dec 1997 - 12:18:54 MET

Rafal Neska wrote:

> Ja osobiscie uwazam ,ze slowo lamer powinno byc kojarzone raczej z
> osoba ktora nie ma o czyms pojecia a udaje ,ze sie na tym swietnie
> zna. Nigdy natomiast nie powinno sie go urzywac wobec osob zadajacych
> pytania.Nikt z nas nie wie wszystkiego.

... ale tak chyba nie jest. lamer to koles, ktory z jakis tam powodow
wie znacznie mniej niz osoby, z ktorymi aktualnie obcuje i zadaje
pytania dla tej grupy, powiedzmy infantylne. mozesz byc bogiem wsrod
jednych i lamerem wsrod drugich.
ostatnio panienka zadzwonila do mnie i pyta: jak wlacze internet to jaki
klawisz mam nacisnac, zeby mi wyskoczyla polska?
zatkalo mnie na dobre pare minut. i kto wyszedl na lamera? przeciez
pytanie takie proste.
inny przyklad. jak tlumaczysz kolesiowi, ze ma zapisac zbior na dysku w
danym katalogu, podajac przed tym nazwe, a on ci po raz (n+1) mowi, ze
mu komputer zabral dokument, to to juz lamer nieuleczalny.<rs>