Re: WORD problem z drukowaniem

Autor: R.Zylla (zylla_at_ck-sg.p.lodz.pl)
Data: Sat 13 Dec 1997 - 18:01:10 MET

At 12:31 12-13-97 +0100, you wrote:
> [...]
>CANAL+ prubowałem /tak dla formalności/ ich logo wiernie odtworzyć w moim
>liście.
>Napisałem tekst "CANAL+" potem zmieniłem kolor czcionki na biały, a
>wyróżnienie zrobiłem kolorem czarnym. Litery oprócz + zmieniłem na kursywę,
>a wszystko pogrubiłem i zmieniłem czcionkę na ARIAL BLACK.
>Na ekranie efekt był super. Znaczek wyglądał jak oryginalny.
>Natomiast na wydruku nie było to takie super. Znaczek na ekranie wyglądający
>bez zarzutu wydrukował się tylko od połowy w dół.
>Widać tylko dolną część liter i + na czarnym tle. Od połowy w górę jest

  Ustawic inaczej marginesy. Tzn gorny musi byc przynajmniej 1cal.
  Ten sam efekt wystepuje dla wiekszosci drukarek dot-matrix.
  Drukarka nielaserowa nie potrafi drukowac blisko marginesow.
  Jak to ci nie pasuje to wsadz dluzszy papier a potem go obetniesz.

--
Romek
======   Pecetologia to nauka doswiadczalna   ======