Re: 17' monitor za 850 zl. Tyle, ze nie powiela trafow.

Autor: ernie (ernie_at_mindless.comUSUN_TEN_NAPIS)
Data: Sat 13 Dec 1997 - 12:10:04 MET

>Element plastikowo-metalowo-półprzewodnikowy, którego najważniejszą
>własnością jest to, że nigdzie go nie kupisz ;)

Nie prawda. Dostępny w ilościach wystarczających w Gdańsku w firmie PCBird
lub Magic.
Nie sprzedaje tego monitora po to, żeby ktos sobie go pozniej NIE naprawil
(eh, to polskie potrojne zaprzeczenie), tylko dlatego ze mam taka pilna
potrzebe. To tyle.
Wyprzedaz czynna jeszcze 3 dni!
Ernest

<signature>
Ernest Mizera ernie_at_mindless.com.bleee emizera_at_us.edu.pl.bleee
please remove ".bleee" to reply
http://www.opolnet.pl/ernie/ UIN: kurtka zapomnialem
</signature>