Re: Internecie WROC !

Autor: Maciej Zielinski (maciekz_at_ikp.atm.com.pl)
Data: Fri 12 Dec 1997 - 01:09:26 MET

Arkadiusz Gruszka <riderek_at_polbox.com> wrote in article
<3490230F.6340_at_polbox.com>...
> wiec tak jest centrala wewnetrzna hyundai,
> na miasto wychodzi sie przez naciscienie 9 lub nacisniecie L1,
ktory tez
> jest tonowy!!!! nie wiem co to za kod ale na 9 juz centrala nie
> reaguje..wiec komputer nie przejdzie....a z telefonu mozna
normalnie
> kozystac...po nacisnieciu rzeczeonego L1,
> wiec jaki jest odpowiednik 9? o ile taki jest...albo cos.....?
> </cyt>

znamy, znamy - dopinałem modem do siemensa cyfrowego
narysuje pokrótce

--------- linia 1
--------- linia 2
--------- linia 3
--------- linia 4

otóż prawdopodobnie telefonik korzysta z czterodrutu - _ZEWNĘTRZNE_
druty to sygnałówka a _WEWNĘTRZNE_ zwykły telefon

należy zrobić przerwę w kablu ale tylko drutów 2 i 3 - podciągnąć je
od strony ściany do modemu i wpiąć do gniazda line. do gnazda phone
wpiąć ciąg dalszy przewodów i przymocować do przerwanej linii 2 i 3 w
stronę aparatu

teraz instrukcja dzwonienia - naciskamy L1 na telefonie a zaraz potem
Dial lub Call lub Connect lub co tam jeszcze na ekranie komputera

- centralka myśli że podajemy sygnał żądania rozmowy a my se
dialujemy via modemik

po zakończeniu call-a trzeba pamiętać o odłożeniu słuchawki - nie
wcześniej bo nam zabije połączenie

copyrights należą do mojego kolegi który to wdrożył ale za
skuteczność na hundaiu nie ręczę

pozdrawiam

--
Maciej Zielinski