Re: Zlapalem zlodziej na goracym uczynku

Autor: Hern (delta_at_silesia.top.pl)
Data: Fri 12 Dec 1997 - 01:10:25 MET

On Thu, 11 Dec 1997 17:56:33 +0100, Wojtek Kielt <wojo_at_rubikon.net.pl>
wrote:

>faktycznie ! wszystko na to wskazuje.
>Tylko najgorsze jest w tym to, ze jestesmy zupelnie bezsilni,
>bo na zdrowy rozum ten podatek 22 %, o który byl spor, bynajmniej nie
>laduje w kieszeni TPSA, wiec ktos o wiele wyzej poczul na tym doskonaly
>zarobek

Dla mnie to wygląda tak:
Po wejściu 22% VAT-u ilość rozmów na pewno gwałtownie się zmniejszy.
TPSA będzie miała mniejsze wpływy, więc podniesie cenę za impuls...
No cóż, mnie nie ździwi podwyżka ceny impulsu jeszcze w styczniu.
Chce ktoś kupić modem ?

Hern
E-mail: hern_at_irc.pl