Re: Internecie WROC !

Autor: Dariusz K. Ladziak (ladzk_at_ite.waw.pl)
Data: Fri 12 Dec 1997 - 16:11:55 MET

On Thu, 11 Dec 1997 18:29:51 +0100, Arkadiusz Gruszka
<riderek_at_polbox.com> wrote:

>Heloł ewrybady :-)
>Wklejam kawalek wypowiedzi zrozpaczonej dziewczyny,
>ktorej bezlitosnie zablokowano wyjscie na internet.
><cyt>
>wiec tak jest centrala wewnetrzna hyundai,
>na miasto wychodzi sie przez naciscienie 9 lub nacisniecie L1, ktory tez
>jest tonowy!!!! nie wiem co to za kod ale na 9 juz centrala nie
>reaguje..wiec komputer nie przejdzie....a z telefonu mozna normalnie
>kozystac...po nacisnieciu rzeczeonego L1,
>wiec jaki jest odpowiednik 9? o ile taki jest...albo cos.....?

Jesli tonowo, to prawdopodobnie tzw. czwarta kolumna DTMF - tony
oznaczone jako A, B, C i D. Nie wiem tylko (musialbym sprawdzic w
domu) czy modem przyjmie je w poleceniu atdt, jesli tak - to
poeksperymentowac ktory z czterech rzeczonych tonow otwiera centralke.

Darek