Re: Jaki TANI HDD?

Autor: Radek Wrocławski (radoslaw.wroclawski_at_iname.com)
Data: Thu 11 Dec 1997 - 20:10:42 MET

Jacek Fiok napisał(a) w wiadomości: <348FF87B.F91D9577_at_kki.net.pl>...
>Łukasz Bajoński wrote:
>[...]
>[...]
>Medallisty są w ogóle kiepskie - strasznie wolne. Z Pro już lepiej.
porównuj do modeli, które powstawały w tym samym czasie, a nie np. model
Seagate'a sprzed dwóch lat z najnowszym IBM-em czy innym

>[...]
>
>A mi padł po dwóch miesiącach. Tak po prostu, bez żadnej przyczyny.
>Oczywiście, jeden przypadek nie oznacza, że Seagate'y są do ***, tak
>tylko mówię (piszę); a teraz mam Caviara UDMA(34300L) i jest szybszy od
>tamtego medallista pro (ST52520A) na PIO4 (nie mam supportu UDMA na
>płycie).
u mnie Medalist (nie Pro) 2.1 GB działa blisko dwa lata bez najmniejszych
problemów :))

Pozdrawiam
Radek Wrocławski
Medical Academy of Lodz, Pharmacy Faculty
e-mail: radoslaw.wroclawski_at_iname.com