Re: Dodatkowy LPT - podlaczanie drukarki

Autor: R.Zylla (zylla_at_ck-sg.p.lodz.pl)
Data: Thu 11 Dec 1997 - 10:43:35 MET

At 08:17 12-11-97 +0100, you wrote:
>Mam skaner Scan Magic oraz Drukarke HP690 - obydwa do portu drukarki.
>Skaner ma gniazdo przelotowe, niestety drukarka don podlaczana nie dziala
>(daje objawy zycia, miga kontrolkami, ale drukowac nie chce).
>Potrzebuje wiec dolozyc port LPT. Ma ktos cos takiego? Gdzie i za ile?

  Gdyby drukarka lub skaner zadawalala sie jednokierunkowym portem
  to najtaniej by cie wyszlo znalezc stara karte Hecrules.
  Na tej karcie wylaczyc Herculesa i pozostawic wyjscie PRN.
  Jezeli to bylaby stara karta to szybkosc szyny ISA trzebaby ustawic
  na jakis standard np 7 MHz (z hakiem).

  A wiec przeczytaj w manualu skanera jaki port jest wymagany.
  Bo wiadomo ze drukarka do pelnej funkcjonalnosci wymaga portu
  dwukierunkowego. Ale ja nie czytalem manuala do drukarki
  i nie wiem czy mozna w opcjach ustawic ze bedzie dzialac na
  porcie jednokierunkowym. ??????