Re: AAA! Problemy z MS Internet Explorer 4.0 PL

Autor: R.Zylla (zylla_at_ck-sg.p.lodz.pl)
Data: Thu 11 Dec 1997 - 10:43:26 MET

At 02:26 12-11-97 +0100, you wrote:
>Pozdrowienia dla pecetowcow.
>Czy ktos moze mi wyjasnic dlaczego w MS IE 4.0PL mam polskie znaki jakies
>inne niz pozostale. Sa mniejsze i w innym kroju.
>Nie dotyczy to www ani poczty tylko opisow, pomocy itp. explorera.
>Bede wdzieczny za pomoc.

  Windows podmienia bez wiedzy klienta fonty na najbardziej podobne
  do zadanych. Byc moze brak ci jakiegos fontu, o ktorym MS IE 4 mysli
  ze powinien byc w twoim komputerze.

  Prawdopodobnie musisz zmienic ustawienia domyslne fontow na takie
  jakie masz w komputerze.

  Poza tym jesli masz zaladowane fonty ISO-8859-2 sciagniete ze
  "strony Ogonkowej" to niestety tamte fonty sa troche mniejsze.