Re: Dodatkowy LPT - podlaczanie drukarki

Autor: Pawel Tadejko (ptad_at_box.zetobi.com.pl)
Data: Thu 11 Dec 1997 - 10:56:08 MET

>Mam skaner Scan Magic oraz Drukarke HP690 - obydwa do portu drukarki.
>Skaner ma gniazdo przelotowe, niestety drukarka don podlaczana nie dziala
>(daje objawy zycia, miga kontrolkami, ale drukowac nie chce).
>Potrzebuje wiec dolozyc port LPT. Ma ktos cos takiego? Gdzie i za ile?

Proponje sprawdzic polaczenie kabla drukarki przy skanerze.
Muj kumpel mial podobny problem.
Okazalo sie, ze jest tam slabe dojscie, a wiele kabli ma
kolnierze przy zlaczach i po prostu kabel tylko wisi

albo nowy kabel
albo rozkrecic zlacze na kablu od strony skanera
albo zainstalowac stara karte Multi-I/O i ustawic w biosie,
ze porty na plycie to COM3 i COM4 oraz LPT2

pTad