Re: Zoltrix i rozmowa

Autor: Jarek Żelazko (jarekz_at_kki.net.pl)
Data: Thu 11 Dec 1997 - 09:17:45 MET

Dnia Mon, 8 Dec 1997 13:30:03 +0100, towarzysz "Piotr Stachowicz"
<klozapol_at_polbox.com> napisał co następuje :

>Czesc
> Mam pytanie, chciałbym używać modemu jako telefonu.Po wybraniu numeru
>modem łączy się ,słychać głos odbiorcy ,ale ja nie mogę z nim porozmawiać.
> Mam modem Zoltrix 33,6 z voice'em i kartę dżwiękową SB AWE 64.
> Mikrofon jest sprawny.Jest podłączony pod wejście Mic in w modemie ,skąd
>przez wejście mic out wychodzi do mic in w karcie dzwiekowej.Czy jest to
>wina modemu czy złego połączenia ,pomiędzy modemem a kartą dżwiekowa.
> Jezeli ktos wie o co chodzi niech odpowie na RE lub na priva:
>Klozapol_at_free.polbox.pl
> [...]
Cześć.
Mam ten sam problem, z tym samym modemem ale kartą SB16. Odbiorca nie
słyszy mnie. Rozumiem, że korzystasz z BitPhone'u, spróbuj ustawić
głośność mikrofonu klikając na nim w BitPhone i regulując przyciskami
< i >. U mnie nie działa. Być może jest to wina driverów źle
współpracujących z Windą.
Przy okazji. Czy masz ustawiony na PnP ?

Pozdrówka
--------------------------------------
| Jarek Żelazko alias RADAR |
|------------------------------------|