Re: Zoltrix i rozmowa

Autor: Grzegorz Szczepański (wwzm_at_polbox.com)
Data: Thu 11 Dec 1997 - 12:11:36 MET

Jarek Żelazko wrote in message <348f06a0.106174_at_news.icm.edu.pl>...
>Dnia Mon, 8 Dec 1997 13:30:03 +0100, towarzysz "Piotr Stachowicz"
><klozapol_at_polbox.com> napisał co następuje :

Cześć.

Po moich eksperymentach z Zoltrixem (sierra) i pakietem Bitware zauważyłem,
że przy instalacji driverów w momencie gdy pojawia się mniej więcej taki
komunikat "...wersja pliku instalowanego jest starsza niż wersja aktualna.
Zachować obecną wersję TAK NIE" należy za każdym razem odpowiadać NIE.
Spowoduje to, że okienka systemowe dotyczące obsługi modemów będą
anglojęzyczne, ale również to, że zostaną zainstalowane nowe urządzenia
audio in i out. (Voice Modem Wave #00 Handset, Voice Modem Wave #00 Line,
Game Compatible Device). Regulacji głośności i czułości mikrofonu można
dokonywać suwakami w Voice Manager/Voice System Setup. Swoją drogą to
wzmacniacz mikrofonowy w Zoltrixie jest cienki. Przy maksymalnej czułości i
tak trzeba połykać mikrofon bo rozmówcy narzekają, że słabo słychać.

Pozdrawiam

Grzegorz Szczepański
wwzm_at_polbox.com