Zoltrix i rozmowa

Autor: Piotr Stachowicz (klozapol_at_polbox.com)
Data: Mon 08 Dec 1997 - 13:30:03 MET

Czesc
    Mam pytanie, chciałbym używać modemu jako telefonu.Po wybraniu numeru
modem łączy się ,słychać głos odbiorcy ,ale ja nie mogę z nim porozmawiać.
    Mam modem Zoltrix 33,6 z voice'em i kartę dżwiękową SB AWE 64.
   Mikrofon jest sprawny.Jest podłączony pod wejście Mic in w modemie ,skąd
przez wejście mic out wychodzi do mic in w karcie dzwiekowej.Czy jest to
wina modemu czy złego połączenia ,pomiędzy modemem a kartą dżwiekowa.
 Jezeli ktos wie o co chodzi niech odpowie na RE lub na priva:
Klozapol_at_free.polbox.pl
(wolę na to pierwsze)