Re: PROTEST ! PROTEST ! PROTEST ! PROTEST ! PROTEST ! PROTEST ! PROTEST ! PROTEST ! PROTEST ! PROTEST ! PROTEST ! PROTEST !

Autor: Klub Parlamentarny SLD (kpsld_at_sejm.gov.pl)
Data: Thu 11 Dec 1997 - 18:25:21 MET

Spam wrote:

> Do Decydentow.
>
> W imieniu polskich uzytkownikow Internetu, prosze o ponowne
> rozpatrzenie projektu wchodzacego w sklad nowej ustawy budzetowej
> podnoszacego stawke podatku VAT dla uslug telekomunikacyjnych z 7 na
> 22%. Mam nadzieje, ze przy drugim podejsciu nowe wladze RP troche sie
> opamietaja.
>
> Po pierwsze - pozwolcie usludze pozostac usluga. 7% to 7%.
>
> Po drugie - nie ograniczajcie Polakom dostepu do Internetu, ktory i
> tak jest gorszy i wielokrotnie drozszy niz w cywilizowanym swiecie.
> [...]
Tomasz Borysiuk wrote:
Klub Parlamentarny SLD dostrzega range problemu. Podwyzszenie vatu na
uslugi telekomunikacyjne pozostaje w sprzecznosci z tezami expose J.
Buzka. Stanowi knebel dla przekazu informacji a wreszcie jak to sie ma
do propagowania nauki i szkolnictwa jako priorytetu obecnego rzadu?
Wydaje mi sie, iz rzadzacy nie zdaja sobie sprawy z wagi problemu -
wzrost vatu spowoduje spadek dostepnosci internetu, medium XXI wieku,
poprzez jego horendalne koszty. Tak wlasnie wygladaja zapowiedzi AWS i
UW panstwa dla ludzi.
Informuje, iz KP Sojuszu Lewicy Demokratycznej w debacie nad budzetem
poruszy te kwestie do ktorej przywiazuje duza wage, poniewaz dostrzega
wage i stopien problemu oraz jego spoleczny oddzwiek.
9 grudnia br. na posiedzeniu komisji sejmowych głosami SLD - poprzez
 nieobecnosc wiekszosci poslow UW i AWS komisja zarekomendowala
Sejmowi odrzucenie projektu ustawy o podniesieniu vat-u na uslugi
 telekomunikacyjne ale nie oznacza to jeszcze ze podczas glosowania na
 forum Sejmu takie stanowisko popra inni poslowie.
Stanowisko SLD JEST JASNE:
 NIE DLA 22% VATU NA USLUGI TELEKOMUNIKACYJNE.
Tomasz Borysiuk
Biuro Prasowe KP SLD