Re: CD2 Pentium 233 II&P233MMX

Autor: Paweł Gembicki (gembicki_at_friko.onet.pl)
Data: Wed 10 Dec 1997 - 21:45:02 MET

Mimo wszystko wezmę tego p200mmx ale tu pojawił się kolejny problem (zrezta z
tymii komputerami to sš same problemy). Mianowicie poszedłem do sklepu aby
wypytać się dokładnie co i jak i oczywiœcie pojawił się koleny problem - płyta
główna czy HX czy TX. Jeden mój kolego tłumaczył mi przez godzine że TX jest do
niczego (mówišc delikatnie) za to HX jes wspaniały. W sklepie tłumaczyli mi że
jest na odwrót. Sam wyczytałem że TX sš specjalnie robione pod mmx i przy nich
to cudo rozwija w pełni szkrzydła, a za to w HX mieœci się więcej ramu i ma
więcej buforów (czy czegoœ) przy PCI. To w końcu jak z tym jest?. A jescze
pytanko - co lepsze - monitory Bridge czy CTX - chodzi konkretnie o 17 i 15 (nie
wiem na co będę miał forse).

PawełGembicki