Re: Szukam speca od edytora rejestrow w WIn'95 OSR

Autor: Waclaw Panek (Waclaw_Panek_at_WriteMe.com)
Data: Wed 10 Dec 1997 - 21:43:09 MET

On Wed, 10 Dec 1997 22:38:54 GMT, piotres_at_cgs.com.pl (Piotres) wrote:
>Mam zainstlowane win OSR i za kazdym razem, gdy komputer
>zrobi reset, albo cos sie zawiesi, system automatycznie
>robi scandisk.

O ci Ci chodzi? Moim zdaniem - chwała mu za to.
Ciekawe co to za maszyna, która sama "robi reset" :-)
A jak bardzo chcesz mieć śmietnik na dysku, to spróbuj w MSDOS.SYS
(atrybuty!) dopisać AutoScan=0

         Wacław Panek, Szczecin
mailto:Waclaw_Panek_at_WriteMe.com
ICQ Pager: http://wwp.mirabilis.com/1853157