Re: Siec z 2 komputerow ?

Autor: Konrad Stępień (stefan_at_interdata.com.pl)
Data: Wed 10 Dec 1997 - 14:17:41 MET

Tadeusz D. wrote:

> Witam,
>
> Jestem "szczesliwym" posiadaczem 2-ch komputerów. Niestety modem oraz CD_ROM
> są tylko na jednym.Chcialem zrobic sobie mini-sieć za pomocą kabelka RS
> (porty COM) ale NIESTETY, w komputerze z modemem, mimo iz teoretycznie modem
> moze byc podlaczony do COM4 to NIE DA SIĘ TEGO ZROBIC! Albo podczas startu

Ustw modem na COM3 a mysze daj na COM2, niektóre systemy nie lubią
kombinacji 1,2,-,4.
Czasem warto wywalić PnP i ustawić ręcznie

> Czy jest możliwe (opłacalne) kupienie jakichs kart sieciowych i utworzenie
> sieci z 2 komputerow ? (nie wykozystując kabelka RS).
> Jak szybka bedzie taka sieć?, Czy majac modem na jednym z komputerów mozna
> by zdalnie laczyc sie z internetem z drugiego komputera? Oraz NAJWAZNIEJSZE
> :ile by to kosztowało ?

Koszt 2 karty + kabelek to jakieś 100-200 zł
Prędkość ethernetu 10Mb/sek, RS-a ok. 100Kb/sek (100 razy mniej)

--
Konrad Stępień              | InterData s.c.	http://www.interdata.com.pl
konrad_at_interdata.com.pl     | Łódź Wólczańska 225 tel (42) 81-44-38