Re: Kompresja MP3, a procesory...

Autor: Andrzej Popowski (popej_at_friko.onet6.pl)
Data: Wed 10 Dec 1997 - 20:28:45 MET

Tue, 09 Dec 1997 15:06:54 +0100, "Radosław Sokół" <rsokol_at_iname.com>
piszesz:

>Na co dzień pracuję w Delphi. Czas rekompilacji niewielkiego
>projektu (gdzieś 25 000 linii) wynosi na K6-166 jakieś 8 sekund.
>A zwykła kompilacja po modyfikacjach w kilku unitach (Make) najwyżej
>2 sekundy (z linkowaniem i uruchomieniem). Jest to tak szybkie,
>że większa szybkość po prostu nie ma sensu. Nie próbowałem na
>Pentium, ale przyspieszenie z 2:00 sekundy na np. 1:90 sekundy mnie
>nie wzrusza.

A ja mam prawie 500000 linii i kompilacja przy 166MHz trwa ok 100sek.
Jak to przemnoze przez kilka wersji w warunkowej kompilacji, to mozna
spokojne pojsc na kawe.

Tak sobie mysle, ze najgorsze sa te srednie czasy. Kompilacja nie
idzie od razu, a ruszac sie sprzed komputera nie warto :-)

Pozdrowienia,

Andrzej Popowski

(usun cyfry z mojego adresu / remove digits from my address)