Re: Mały problem z MSIE 4.0PL Final Release

Autor: Jacek Osiecki (joshua2_at_ciapek.uci.agh.edu.pl)
Data: Wed 10 Dec 1997 - 18:58:48 MET

Dnia Wed, 3 Dec 1997 16:57:27 +0100, Radek Wrocławski napisał(a):
>Nie łapię, o co ci chodzi?

Twierdzisz, że umieszczanie odpowiedzi przed pytaniem jest naturalne...

>Po prostu piszę list, a później podpis.

Aha. Czyli piszesz list, a potem patrzysz, co przedmówca napisał i czy
utrafiłeś w temat?

>I tak przed napisaniem listu muszę przeczytać poprzedni, do którego się
>odwołuję.

Czyli jednak najpierw czytasz list, na który odpisujesz? A już myślałem, że
należysz do organizacji Runcitera :)))

>Więc co za różnica, czy odpowiedź będzie na początku, czy na końcu?

Ano taka, że zamiast latać po całym liście w poszukiwaniu wątków, pytań i
odpowiedzi czytasz spokojnie, w chronologicznym porządku czytasz cały list.

Co jeszcze? Choćby sposób, w jaki odpowiedziałem na Twój list. Ty byś pewnie
zacytował cały mój list (choćby zawierał 200 niepotrzebnych linijek), a na
wstępie umieścił swoją odpowiedź... mógłbyś się jedynie ustosunkować do
listu jako do całości, a nie do poszczególnych argumentów... ale co tam,
Microsoft mówi, że cytaty na końcu są cacy, to na pewno są.

Dodatkowo, Twoje listy (i listy osób o tym samym zdaniu co Ty)
uniemożliwiają normalne cytowanie - przez to mogłem odpisać jedynie na Twój
list, bez umieszczenia wypowiedzi Twojego przedmówcy...

Piszesz, że nie ma znaczenia, czy niepotrzebne cytaty znajdują się przed,
czy po liście. Bynajmniej... Jak jakiś ćwok (przykro mi, ale osoby
bezmyślnie cytujące dowolnie długie teksty zasługują na to miano) ma
ustawiane cytowanie na początku, to po obejrzeniu tej ilości śmieci przez
którą musi się przebić - pomyśli raz jeszcze... Gdy zaś dysponuje wspaniałym
myszoklikalnym M$IExploderem 4.0pre-alfa, to widzi kilka/kilkanaście linijek
i z radością wysyła kilkukrotnie olbrzymie ilości cytatów w przedpiskami
"Racja!"...

Tak więc uważam (na szczęście nie tylko ja), że cytaty umieszczane na końcu
należy kategorycznie zwalczać - gdyż zwiększają one ilość śmiecia krążącego
po sieci i powodują zamazanie treści wysyłanych artykułów.

Pozdrawiam,

--
| Jacek Osiecki, ul. K.Jagiellonczyka 12, 31-704 Krakow 60 tel. (012)6455787|
|mailto:joshua_at_student.uci.agh.edu.pl http://linux.uci.agh.edu.pl/~joshua2/ |