Re: SERWIS OPTIMUSA

Autor: Krzysztof Halasa (khc_at_intrepid.pm.waw.pl)
Data: Wed 10 Dec 1997 - 02:57:31 MET


"Włodek Kamionek" <regent_at_mtl.pl> writes:

> Sam jestem handlowcem i niestety nowe przepisy dot. gwarancji i rekojmi nie
> sa zbyt korzystne dla handlowcow (moze i lepiej?) gdyz oni odpowiadaja za
> sprzedany sprzet, np. klient kupuje klawiature (gwarancja 12 mies.) i po 6
> miesiacach dochodzi do wniosku ze niespelnia ona jego wymagan (jest twarda,
> miekka, klika nie klika etc.) moze ja zwrocic a sprzedawca MUSI !!! zwrocic
> mu pieniazki nawet sprzetu nie trzeba nosic do serwisu.
>
> I co wy na to???

A my na to, ze cos Ci sie pomylilo.

Czym innym jest rekojmia, a czym innym gusta klienta - w kazdym
razie sprzedawca nie bierze odpowiedzialnosci za (ukryte jak mysle)
gusta klienta, z prostej przyczyny - klient nie jest przedmiotem umowy
kupna/sprzedazy.

-- 
Krzysztof Halasa
Network Administrator of The Palace of Youth in Warsaw


To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Tue 18 May 2004 - 16:37:08 MET DST