Re: BIOS na kontrolerze SCSI

Autor: Krzysztof Halasa (khc_at_intrepid.pm.waw.pl)
Data: Wed 10 Dec 1997 - 00:39:55 MET

fenert_at_friko.onet.pl (Daniel Fenert) writes:

> Jednym słowem proponujesz tego NCR'a, tak? kontroler potrzebny mi na
> razie tylko do nagrywarki, ale kiedyś pewnie przyda się również do
> jakiegoś dysku... Podaj konkretny model... (wolałbym PCI, bo mam tylko
> jedno wolne ISA, a 2 PCI)
> mam asus'a tx-97e i nie mam bootowania z SCSI.

Jasne. To kup NCR53C810 (= SYM53C810). Czyli np. karte SC-200 Asusa.
Powinno to kosztowac ponizej 200 zl, ale nie wiem dokladnie. W kazdym
razie to PCI FAST SCSI, busmaster, i przyzwoicie pracuje nawet z kilkoma
dyskami, nie mowiac o nagrywarce.

Nie wiem niestety zbyt wiele o sterownikach do DOS/WIN - na pewno sa,
ale nie uzywalem tego z nim.

--
Krzysztof Halasa