Re: x.2 czy K56Flex

Autor: Krzysztof Halasa (khc_at_intrepid.pm.waw.pl)
Data: Wed 10 Dec 1997 - 00:44:01 MET

"Tałajczyk Piotr" <piotr_ta_at_friko2.onet.pl> writes:

> wiec przemnoz sobie $60 przez "kurs $" i zobacz ile ci wyjdzie.
> gdzie tu jest za darmo????

Akurat to nie mialo byc za darmo - upgrade niektorych (kupionych
we wlasciwym terminie - nie wiem jak jest z tym w Polsce) V34+ -> X2
mialo byc po kosztach, co w USA tlumaczy sie na $9 za Flash EPROMa+S&H.

Natomiast upgrade X2->ITU ma byc rzeczywiscie za darmo, bo kosztow
specjalnych tam juz nie bedzie (X2 ma juz flasha).

--
Krzysztof Halasa