Re: BIOS na kontrolerze SCSI

Autor: Daniel Fenert (fenert_at_friko.onet.pl)
Data: Mon 08 Dec 1997 - 18:06:22 MET

Dnia 08 Dec 1997 01:16:22 +0100, Krzysztof Halasa
<khc_at_intrepid.pm.waw.pl> napisał(a):

> [...]
>
>Wszystkim. O ile ten pierwszy, jak na karte ISA, jest w miare ok
>(oczywiscie nie ma sensu porownywanie go np. z NCR53C810), o tyle
>ten drugi, 1520, _ewentualnie_ moze nadawac sie do podlaczenia CDROMu,
>jesli juz ktos cos takiego ma, i nie ma innego sterownika SCSI.
>W kazdym razie jest to jeden z najgorszych sterownikow SCSI.
>
>Jakbym mial teraz kupowac tanie SCSI, to kupilbym NCR'a (teraz SYMBIOS)
>- odpowiednia wersje (z/bez BIOSu, FAST/ULTRA/WIDE/UW - w zaleznosci
>od potrzeb i plyty glownej), ew Adapteca - np. 2940(UW) - ten ostatni
>jest drozszy przy podobnych mozliwosciach.
Jednym słowem proponujesz tego NCR'a, tak? kontroler potrzebny mi na
razie tylko do nagrywarki, ale kiedyś pewnie przyda się również do
jakiegoś dysku... Podaj konkretny model... (wolałbym PCI, bo mam tylko
jedno wolne ISA, a 2 PCI)
mam asus'a tx-97e i nie mam bootowania z SCSI.

>FAST SCSI NCR'a (53C810, bez biosu) powinno dac sie kupic za jakies
>200 zl.

Daniel Fenert mailto:fenert_at_friko.onet.pl
A man with only the humblest of means
will cling to life like a leech on a pig’s ass.
But a man with nothing cannot know fear.