Re: SERWIS OPTIMUSA

Autor: Marcin Maruta (mmaruta_at_km.com.pl)
Data: Tue 09 Dec 1997 - 16:30:42 MET


Włodek Kamionek wrote:

> Sam jestem handlowcem i niestety nowe przepisy dot. gwarancji i rekojmi nie
> sa zbyt korzystne dla handlowcow (moze i lepiej?) gdyz oni odpowiadaja za
> sprzedany sprzet, np. klient kupuje klawiature (gwarancja 12 mies.) i po 6
> miesiacach dochodzi do wniosku ze niespelnia ona jego wymagan (jest twarda,
> miekka, klika nie klika etc.) moze ja zwrocic a sprzedawca MUSI !!! zwrocic
> mu pieniazki nawet sprzetu nie trzeba nosic do serwisu.
>
> I co wy na to???
>
> --
> Pozdrowienia!
> "Wszystko co dobre jest nielegalne, niemoralne albo powoduje tycie"
> Wlodek Kamionek
> regent_at_mtl.pl

  Prawem sie troche zajmuje, ale cos Ty wymyslil????? Toz to, bez obrazy,
bzdura, czy tez bledne poinformowanie. Zmien doradce n aprawnika ....

Marcin



To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Tue 18 May 2004 - 16:36:56 MET DST