Jak podkrecic peceta na Max'a

Autor: Remik (remolos_at_kki.net.pl)
Data: Tue 09 Dec 1997 - 00:12:50 MET

No dobra :Mam:32 Ram'u.Intel 200Mhz,2.5GB Seagate
I powiedzcie gdzie dokrecic winde (bez szlifowania procka itp.)
Znacie jakies miejsca gdzie winda dostaje kopa?
Wiem ze Bios ,rozna smieci w system.ini i win.ini,w autostarcie
trzeba uporzadkowac i skonfigurowac ale czy cos jeszcze?

A tak poza tym ,niektorzy sie chwala i zachecaja do Dimm'ow
no ale powiedzcie jaki macie z nich korzysc przy obecnych plytach
pentiumowskich?One dostaja kopa przy plycie 100MHZ'owej.
Czy ten co ma jedna kosc 32MB i ten co ma simmy dwa 16MB
jest gorszy?Mam zamiar kupic bo tanieja w koncu....no i miejsca
brakuje w slotach,no ale nie dla mody.....
Amoze sie myle?Najlepiej powiedziec tak jak wiekszosc z was by
powiedziala no i ja sam.....KUPOWAC ,KUPOWAC ...JAK NAJWIECEJ.
No ale i w tej kwestii nastepuje spor jaki sami dojdzcie do
Remik z Legnicy
Nec_at_friko.sos.com.pl