Witam i pytam

Autor: Krzysztof (hary_at_hades.itma.pwr.wroc.pl)
Data: Mon 08 Dec 1997 - 14:00:58 MET

Witam wszystkich subskrybentow pl.com.pecet!
Zagladam na wasza liste po raz pierwszy, ale na pewno nie ostatni:)
Na poczatek mam pytanie dotyczace skanowania zdjec, ktore chcialbym
umieszczac na swojej stronie domowej:
Jak uzyskac najlepsza jakosc: skanujac jednoprzebiegowo, czy w trzech
przebiegach i w jakiej rozdzielczosci.
Czy zmieniac cos w ustawieniach automatycznych PaintSP (np. jasnosc).
Pytam dlatego, poniewaz nie jestem zadowolony z jakosci zdjec umieszczonych
na swojej stronie - sa ciemne, a po zmniejszeniu traca na jakosci jeszcze
wiecej. A moze to wina przegladarki a nie sposobu skanowania?
Skaner to stacjonarny EPSON GT-6000.
Dzieki za pomoc.