Re: Blaze 3D - problemy

Autor: Marcin Fal (dechat_at_zeus.polsl.gliwice.pl)
Data: Mon 08 Dec 1997 - 19:34:28 MET

On 7 Dec 97 17:29:19 GMT, "Andrzej Kondraciuk" <kondrat @kki.net.pl>
wrote:

>Jesli chodzi o odtwarzanie mpg to moge obecnie puscic animacje
>z plynnoscia przekraczajaca 30 ramek/s w 32-bitowym kolorze
>w rozdzielczosci 1024x768.
>Virge natomiast w 24-bitach 800x600 puszczal mi animacje
>z predkoscia 5 ramek/s.

Virge DX, 2MB Ram, K5 90,
800x600 30 ramek/s, jeśli włącze dźwięk to 28, ale to się już chyba
procesor nie wyrabia.

>I kolejna zaleta Blaze3D w stosunku do Virge'a - mocny RAMDAC.
>Virge w 1024x768 w 24-bitach pracuje z przeplotem.
>Praktycznie ten tryb nie nadaje sie do pracy. W nizszych trybach
>tez nie ma rewelacji jesli chodzi o czestotliwosc odswiezania.
>Blaze3D ma RAMDAC 230 Mhz i pracuje z bardzo duzymi i ergonomicznymi
>czestotliwosciami.

Nie wiem jak 1024x768x24bit (tylko 2 MB), ale w opcjach mam do
ustawienia 85 Hz, czyli nie tak źle.

>W 2D tez jest wyraznie szybszy
A to nie wiem, ale niedługo będę miał u siebie Blaze to porównam
> i ma dodatkowo wyjscie VHS i SVHS co
>moze byc bardzo przydatne do zgrywania swoich prezentacji, ale takze by
>chocby pograc sobie w Quake'a na 26 calowym telewizorze.
A to faktycznie, jest zaleta.

Marcin