Re: CD x16

Autor: WK (wojtek_at_mikrozet.wroc.pl)
Data: Mon 08 Dec 1997 - 19:35:34 MET

To prawda TEAC jest chyba najlepszy.Miałem TEACa x12, x16 a teraz mam x24 -
nigdy
nie mialem klopotow. Podobno dobre sa tez napedy Plextor, ale niestety nie
mialem okazji ich testowac.

wojtek_at_mikrozet.wroc.pl

P.S. Nigdy nie kupujcie napedow IMES ani CyberDrive sa BEZNADZIEJNE.

megan napisał(a) w wiadomości: <347C764D.97EEE775_at_friko.sos.com.pl>...