Re: Samoczynna zmiana czestotliwosci w P75 Intela

Autor: Daniel Fenert (fenert_at_friko.onet.pl)
Data: Mon 08 Dec 1997 - 17:41:21 MET

do tej płyty można podłączyć TURBO, prawda?
U mojego kumpla jak się je wyłączy to zamiast p100, jest p83 czy jakoś
tak. To pewnie to samo.

 Dnia Mon, 08 Dec 1997 10:56:09 +0100, Pawel Topa
<denether_at_ernie.icslab.agh.edu.pl> napisał(a):

>Hej!
>
>Czy ktos moze mi wyjasnic co sie stalo!
>Wlaczam sobie mojego PC pewnego paskudnego ranka a tu zamiast
>Pentium 75MHz mam Pentium 60 MHz (nie przestawiwlem zadnych zworek na
>plycie - mam Gigabajta z chipstem FX). Po prostu zmienila mi sie
>czestotliwosc taktowania procesora. Jedyna co zrobilem ostatnio z
>sprzetem to zainstalowalem karte dzwiekowa (Genius Sound Maker).
>Jesli ktos ma jakis pomysl niech napisze.
>
>Pawel Topa
>denether_at_ernie.icslab.agh.edu.pl
>denethor_at_student.uci.agh.edu.pl

> [...]

Daniel Fenert mailto:fenert_at_friko.onet.pl
A man with only the humblest of means
will cling to life like a leech on a pig’s ass.
But a man with nothing cannot know fear.