Re: Pytanko

Autor: Jacek M. Robak (MarcinR_at_eskulap.am.lublin.pl)
Data: Mon 08 Dec 1997 - 15:09:42 MET

>Czesc !!!
>Mam jedno proste i krotkie pytanko. Czy oplaci sie kupowac komputer przed
>nowym rokiem ? Slyszalem, ze maja zniesc (zmniejszyc) cla na artykuly
>komputerowe.....

Jesli sie sam rozliczasz, a nie odpisales jeszcze sobie komputera to czesc
kup teraz a czesc (np monitor i HDD) po 1 stycznia. W ten sposob w zgodzie z
obecnymi przepisami bedziesz mogl odliczyc sobie okolo 20% ceny komputera od
podatku i w tym i w przyszlym roku.
Warunkiem jest jeszcze chyba koniecznosc wykorzystania komputera w pracy -
ale pewnosci nie mam.

- Jacek Marcin Robak -
MarcinR_at_eskulap.am.lublin.pl
"Wszystko mozna co nie mozna -