Re: Blaze 3D - problemy

Autor: Bartek Nagorny (bnagorny_at_kk.kalisz.pl)
Data: Sat 06 Dec 1997 - 00:18:58 MET

On 5 Dec 97 01:25:35 GMT, "Andrzej Kondraciuk" <kondrat @kki.net.pl>
wrote:

>Co sadzicie o tej karcie?

Karte widzialem ale nie testowalem. Widzialem na niej gre Terracide -
odrzucilo mnie zdrowo - toz to nawet DEakcelerator 3D Virge robi
ladniej, szybciej.

W miesieczniku BOOT /imo najlepsze zachodnie czasopismo o sprzecie/
zjechali Blaze 3D okrutnie.

>U mnie chodzi bardzo dobrze (z akceleracja) w kilku grach miedz innymi w
>Jedi Knight.
>W niektorych tak sobie np. Moto Racer - niekiedy wystepowal niewielki nie
>psujacy
>ogolnego wrazenia blad alpha blending'u
>A w jeszcze innych calkiem do d... np. Mageslayer - wystapil
>dyskwalifikujacy blad alpha blending'u.
>Dookola postaci wojownika pojawila sie czarna obwodka psujaca cala grafike.

A czego sie spodziewales za tak niska cene ?

>Teoretycznie karta obsluguje alpha blending, moze to cos z bledami w
>DirectX5?

Jakimi bledami ? Z 3Dfx powyzsze gierki dzialaja idealnie i to nie w
wersji native, tylko via d3d w dx5...

>Przy odtwarzaniu w trybie koloru 32-bitowego plikow avi za pomoca
>ActiveMovie pojawia sie
>u mnie brzydki raster, w 16-bitach jest OK - winna jest karta czy
>ActiveMovie?

Stawiam na to pierwsze rozwiazanie :(

>Przy wyswietlaniu obrazu na telewizorze czasami sa problemy z overscanem.

To byla _jedyna_ rzecz w karcie /tv out/ jaka pochwalili testerzy z
BOOT'a /btw ich strona to www.bootnet.com /

>Ogolnie jestem z tej karty graficznej zadowolony. Gdyby jeszcze udalo sie
>rozwiazac te problemy
>bylbym szczesliwy.

No coz - jesli chodzi o gry to jedynym rozwiazaniem jest dokupienie
prawdziwego akceleratora 3D, uznanego standardu czyli 3Dfx'a. Reszta
to prawdopodobnie bledy w samym Trajdencie...

>Karta u mnie chodzi pod Windows 95 OSR2, pentium 200MMX.

Przy w sumie niezlym sprzecie oszczedzales na karcie graficznej - tak
sie nie robi..
Sorry, ze nie bylem za bardzo pomocny.

--
Bartek