Re: WWW o niekompetencji firm.

Autor: Bartek Nagorny (bnagorny_at_kk.kalisz.pl)
Data: Sat 06 Dec 1997 - 00:18:55 MET

On 5 Dec 1997 08:25:13 +0100, s0490_at_goblin.pjwstk.waw.pl (Marek
Oberman) wrote:

>z roznymi firmami? (moga byc wszystkie
>nie tylko Optimus, ale takze PZU czy jaka-
>kolwiek inna)

Po tygodniu bedziesz miec 10 GB opisow roznych "ciekawych" przypadkow,
z czego 90% bedzie dotyczyc osrimusa ;)

>owych sprawcow zajsc (np. nazwisko Kielbasa sam
>osobiscie napietnuje, chocby za to ze straszyl
>mnie w moich snach opowiesciami o wyzszosci edo
>nad cache`m na plycie)

Pan inz. Kielbasa z Nowego Sacza ? Powiem znajomemu, zeby do Ciebie
napisal - mial kiedys z tym panem do czynienia /bylo to jakis czas
temu opisane w Chipie/.

>zdrowa rozprawke o moich przejsciach z
>Optimusem

Tez cosik wyskrobie ;)

> (niestety pierwszy moj komp
>popelnilem wlasnie w Optymalnym,

Niestety sporo ludzi popelnia ten sam blad :(

>i to co
>przeszedlem pozniej w serwisie (najpierw
>cd-rom, potem twardziel) uszkodzilo trwale
>moja psychike i teraz gdy widze plakat
>np. z hokeista i wielkim napisem Opt...
>dostaje konwulsji i niekontrolowanych tikow.

Ja juz sie wyleczylem, ale to trwalo ~4 lata ;)

>sie wspolnie zmienic pewne dogmaty zakorzenione
>w sporej czesci spoleczenstwa.

hmmm - dogmatu z samej definicji nie zmienisz/obalisz ;)

--
Bartek
bnagorny_at_kk.kalisz.pl