Blaze 3D - problemy

Autor: Andrzej Kondraciuk (kondrat_at_kki.net.pl)
Data: Fri 05 Dec 1997 - 02:25:35 MET

Co sadzicie o tej karcie?
U mnie chodzi bardzo dobrze (z akceleracja) w kilku grach miedz innymi w
Jedi Knight.
W niektorych tak sobie np. Moto Racer - niekiedy wystepowal niewielki nie
psujacy
ogolnego wrazenia blad alpha blending'u
A w jeszcze innych calkiem do d... np. Mageslayer - wystapil
dyskwalifikujacy blad alpha blending'u.
Dookola postaci wojownika pojawila sie czarna obwodka psujaca cala grafike.

Moze ktos z was spotkal sie juz z tym problemem, a moze znalazl
rozwiazanie?
Osobiscie wyprobowalem najnowszy sterownik tridenta - nie pomoglo.
Teoretycznie karta obsluguje alpha blending, moze to cos z bledami w
DirectX5?

Przy odtwarzaniu w trybie koloru 32-bitowego plikow avi za pomoca
ActiveMovie pojawia sie
u mnie brzydki raster, w 16-bitach jest OK - winna jest karta czy
ActiveMovie?

Przy wyswietlaniu obrazu na telewizorze czasami sa problemy z overscanem.

Ogolnie jestem z tej karty graficznej zadowolony. Gdyby jeszcze udalo sie
rozwiazac te problemy
bylbym szczesliwy.

Karta u mnie chodzi pod Windows 95 OSR2, pentium 200MMX.

Chetnie nawiaze kontakt e-mailowy z posiadaczami Blaze 3D Ultimate.

Pozdrawiam
Andrzej

Moj e-mail: kondrat_at_kki.net.pl