Re: SERWIS OPTIMUSA

Autor: Andrzej Lewandowski (lewando_at_ibm.net)
Data: Fri 05 Dec 1997 - 19:03:54 MET

"Jarosław Lech" <jarlech_at_polbox.com> wrote:

>Slawek Paszek napisał(a) w wiadomości: <666jmt$6jo$2_at_info.cyf-kr.edu.pl>...

>Grac oczywiscie mozecz, ale czynisz to na wlasna odpowiedzialnosc. Gwarancja
>waznosci nie traci, tylko po prostu nie obejmuje tego, co sie z ta
>klawiatura po takim graniu dzieje: normalnego (choc w tym wypadku jest
>raczej nienormalne) zuzycia eksploatacyjnego. Na przyklad samochody:
>gwarancje maja na powiedzmy rok. Ale jest zastrzezenie: nie wiecej niz
>(dajmy na to) 10 tys. kilometrow (akurat latwo to sprawdzic). Klawiatura,
>gyby dalo sie jakos to zarejestrowac, pewnie mialaby gwarancje na rok i nie
> [...]

W zaawansowanym socjalizmie odrzucono mi reklamacje na buty, ktore
rozlecialy sie po 3 tygodniach. Powod? "Uzytkowanie niezgodne z
przeznaczeniem". Chodzilem mianowicie po deszczu. Podobny absurd to
waznosc/niewaznosc gwarancji na klawiature. Klawiatura jest po to by
jej uzywac. Gwarancja jest po to by gwarantowac. W zaawansowanym
socjalizmie bylo tak ze wszystko co nie explicite zezwolone bylo
zabronione. W cywilizowanych krajach jest na odwrot: jezeli cos nie
jezt zabronione to jest dozwolone. Podobnie z gwaracja: jak nie jest
napisane ze cos nie jest gwarantowane, to znaczy ze jest. Czy ktos
wyobraza sobie gwarancje na klawiature ktora by mowila do czego jej
mozna uzywac? I jak to sprawdzic?

Nie wiem czy Pan Lech jest konsumentem czy producentem. Jezeli
konsymentem - to straszne! LUDZIE, z takim sposobem rozumowania
TO NIE ONI ROBIA WAS W KONIA, SAMI SIE ROBICIE!!!

A.L.