Re: SERWIS OPTIMUSA

Autor: Jarosław Lech (jarlech_at_polbox.com)
Data: Thu 04 Dec 1997 - 22:12:32 MET

Slawek Paszek napisał(a) w wiadomości: <666jmt$6jo$2_at_info.cyf-kr.edu.pl>...

>A niby dlaczego to kupujac klawiature i majac ja na gwarancji nie moge grac
>w Dooma ??? Jak gram to gwarancja traci waznosc??? A jak ja naprzyklad
>bardzo mocno wciskam spacje (co jest faktem) to tez byscie mi jej nie
>przyjeli (byc moze byscie kazali mi nie uzywac spacji).

Grac oczywiscie mozecz, ale czynisz to na wlasna odpowiedzialnosc. Gwarancja
waznosci nie traci, tylko po prostu nie obejmuje tego, co sie z ta
klawiatura po takim graniu dzieje: normalnego (choc w tym wypadku jest
raczej nienormalne) zuzycia eksploatacyjnego. Na przyklad samochody:
gwarancje maja na powiedzmy rok. Ale jest zastrzezenie: nie wiecej niz
(dajmy na to) 10 tys. kilometrow (akurat latwo to sprawdzic). Klawiatura,
gyby dalo sie jakos to zarejestrowac, pewnie mialaby gwarancje na rok i nie
wiecej niz np. 5000 uderzen w pojedynczy klawisz. I wcale nie uwazam tego za
nieuczciwe.

>Niestety jedyna
>konkluzja wynikajaca z pana listu to to, iz jest pan calkowietym arogantem
>matolem.

No, przesadziles...
         Lejak
jarlech_at_friko.onet.pl